آموزش

معرفی 5 شبکه اجتماعی جدید اندروید و آیفون

با پیشرفت تکنولوژی روز به روز بر تنوع شبکه‌های اجتماعی 👥 افزوده می‌شود. با توجه به مشغله‌های زیاد و نداشتن وقت، این شبکه‌ها راهی برای برقراری ارتباط مستمر با دوستان و خانواده شده‌اند. اگر به دنبال شبکه‌های اجتماعی جدیدی می‌گردید، در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی ۵ شبکه اجتماعی جدید اندروید و آیفون می‌پردازیم.

لیست شبکه های اجتماعی چت جدید

New Social Media Platforms

اگر از اینستاگرام و فیسبوک خسته شده‌اید و به دنبال فضای جدیدی برای برقراری ارتباط هستید، باید بگوییم که شبکه‌های جدیدی نیز امسال توسعه پیدا کرده‌اند. این شبکه‌ها به علت شیوع بیماری کرونا بیش از پیش مورد استقبال مردم قرار گرفته‌اند. در این مطلب از لینک 2 دانلود۵ مورد از بهترین شبکه های اجتماعی مجازی جدید را معرفی می‌کنیم. این برنامه‌ها را می‌توانید از سرویس‌های ایرانی دانلود کنید.

شبکه اجتماعی جدید Clubhouse

معرفی 5 شبکه اجتماعی جدید اندروید و آیفون

Clubhouse شبکه اجتماعی جدید iOS است که چند روزی است برای کاربران اندروید هم منتشر شده است. این برنامه اجتماعی جدید از آن جهت متفاوت است که تنها با ارسال صوت می‌توانید با دیگران صحبت کنید. در کلاب هاوس می‌توانید روم‌هایی درست کنید و درباره موضوعی با دیگران گفتگو کنید. اجازه گفتگوی دیگران نیز دست ادمین است.

معرفی 5 شبکه اجتماعی جدید اندروید و آیفون

امکان ذخیره کردن ویس‌ها وجود ندارد و همه چیز مانند یک مکالمه زنده انجام می‌شود. برای وارد شدن به این شبکه اجتماعی باید از جانب کاربری دیگر دعوتنامه دریافت کنید.

اگر به دنبال برنامه‌های مشابه با کلاب هاوس هستید، به مطلب ۸ تا از بهترین برنامه های جایگزین کلاب هاوس (Clubhouse) مراجعه کنید.

شبکه های اجتماعی مجازی Parler

معرفی 5 شبکه اجتماعی جدید اندروید و آیفون

Parler از دیگر شبکه های اجتماعی پیام رسان جدید است که بیشتر محبوبیت خود را مدیون ممنوع کردن حضور فعالان جناح راست در این شبکه است. پس از بروز اختلافاتی، این شبکه از اپل استور و Google play store حذف شد. با این حال، این شبکه اجتماعی قرار است در سال جدید با قدرت وارد دنیای بزرگ شبکه‌های اجتماعی مجازی شود.

معرفی 5 شبکه اجتماعی جدید اندروید و آیفون

در این شبکه خودتان مشخص می‌کنید که چه افراد و موضوعاتی برایتان نمایان شود. علاوه بر این، می‌توانید تصویر، GIF، لینک و… را به اشتراک بگذارید. کاربران اندروید می‌توانند این برنامه را از سایت رسمی آن دانلود کنند.

شبکه اجتماعی جدید خارجی Houseparty

از دیگر شبکه های اجتماعی پیام رسان می‌توان به Houseparty اشاره کرد. این شبکه اجتماعی آن چنان جدید هم نیست اما در سال ۲۰۲۱ و در پی پندمی کرونا محبوبیت پیدا کرد. Houseparty در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. در این شبکه ۸ نفر می‌توانند به صورت همزمان در یک ویدئو لایو شرکت کنند.

معرفی 5 شبکه اجتماعی جدید اندروید و آیفون

لایو این برنامه شبیه به لایو اینستاگرام است و شما می‌توانید از دوستان خود دعوت کنید تا در این Live شرکت کنند.

شبکه اجتماعی جدید

تفاوت این است که شما تا ۷ نفر را می‌توانید به لایو دعوت کنید. سازنده این برنامه شرکت Epic Games است و با توجه به سابقه این شرکت بازی‌های رایگانی درون این شبکه وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بازی کنید.

معرفی 5 شبکه اجتماعی جدید اندروید و آیفون

شبکه اجتماعی جدید دوستیابی Nextdoor

معرفی 5 شبکه اجتماعی جدید اندروید و آیفون

Nextdoor از دیگر شبکه های اجتماعی جدید و پرطرفدار است. در این شبکه همسایگان و محلی‌ها می‌توانند عضو شوند و اطلاعاتی را با هم در میان بگذارند. این شبکه مانند فیس بوک دارای News Feed است و شما می‌توانید اخبار محله خود را مشاهده کنید.

معرفی 5 شبکه اجتماعی جدید اندروید و آیفون

علاوه بر این، با استفاده از این برنامه می‌توانید رستوران‌های اطراف را پیدا کنید، برای خرید لوازم خانه اقدام کنید و… . اگر خطری محله را تهدید کند، می‌توانید هشدار را فعال کنید و دیگران را خبر کنید.

معرفی 5 شبکه اجتماعی جدید اندروید و آیفون

اگر می‌خواهید برنامه‌های صوتی خوبی را روی گوشی خود نصب کنید، به مطلب ۸ تا از بهترین برنامه تماس صوتی اندروید مراجعه کنید.

شبکه اجتماعی چت جدید Vero

معرفی 5 شبکه اجتماعی جدید اندروید و آیفون

Vero برنامه جدید شبکه های اجتماعی است که تقریبا شبیه به اینستاگرام عمل می‌کند. این برنامه بدون تبلیغات است و در آن می‌توانید تصاویر خود را به اشتراک بگذارید. از مزایای این شبکه این است که از الگوریتم خاصی استفاده نمی‌کند و پست‌ها را با توجه به ترتیب زمانی به نمایش می‌گذارد.

معرفی 5 شبکه اجتماعی جدید اندروید و آیفون

دیگر ویژگی مثبت این شبکه اجتماعی چت این است که کاربران می‌توانند خودشان انتخاب کنند که چه کسانی پست‌هایشان را مشاهده کنند. امکان دسته‌بندی فالورها هم وجود دارد. به این معنی که می‌توانید افراد را به خانواده، دوستان، آشنایان و… دسته‌بندی کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی شبکه های اجتماعی پرطرفدار در ایران و جهان پرداختیم. این شبکه‌ها جدید هستند و تقریبا از امسال محبوبیت پیدا کرده‌اند. شما از کدام یک از این شبکه‌ها استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا