آموزش

معرفی و دانلود 11 تا از بهترین برنامه ادیت چهره آیفون رایگان و حرفه ای

امروزه هر کسی می تواند با گوشی خود عکس بگیرد. 🤳 وقتی نوبت به گرفتن و ویرایش عکس می رسد یک برنامه با کاربری ساده و ویژگی های متنوع و کاربردی مفید خواهد بود. این برنامه ها می توانند به شما کمک کنند تا تنها با چند ضربه روی گوشی خود، عکس هایتان را روتوش کنید، فیلترهای زیبایی را اعمال کنید یا سلفی های خود را بهبود بخشید. این برنامه ها طیف وسیعی از ویژگی ها و ابزارهای تخصصی را ارائه می دهند تا چهره شما را به بهترین شکل نشان دهند. اگر شما هم دنبال چنین برنامه هایی هستید مطلب معرفی و دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه ادیت چهره آیفون رایگان و حرفه ای امروز لینک 2 دانلودرا دنبال کنید.

بهترین برنامه فیلتر چهره آیفون (iOS)

Best Face Editing Apps Free for iPhone

در ادامه بهترین برنامه ادیت چهره ایفون را به شما معرفی خواهیم کرد. با استفاده از این برنامه ها گزینه های زیادی برای روتوش عکس خود در اختیار خواهید داشت. فیلترهای زیبایی، ابزارهای روتوش عکس و یا افکت ها هنری به شما کمک می کنند تا به ظاهری بی عیب و نقص دست پیدا کنید. این برنامه ها را دانلود کنید و تکنیک های مختلف ویرایش را امتحان کنید و عکس های زیبای خود را به عنوان عکس پروفایل شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید.

برنامه ادیت عکس چهره ایفون Fotor

Fotor به عنوان بهترین برنامه ویرایش چهره شناخته شده است و این به خاطر داشتن فیلترهای زیبایی و روتوش خودکار می باشد. Fotor یک برنامه ادیت عکس پهره آیفون همه کاره است که طیف گسترده ای از ابزارها و ویژگی ها را ارائه می دهد. فوتور به شما کمک می کند تا تنها با چند ضربه عکس های سلفی و پرتره خود را بهبود دهید. انواع افکت های عکس را می توان برای بهبود رنگ پوست، از بین بردن لکه ها و روشن کردن صورت تان استفاده کرد.

این برنامه همچنین ویژگی هایی مانند تغییر شکل صورت، سفید کردن دندان ها، تغییر رنگ مو و حذف قرمزی چشم را ارائه می دهد. چه مبتدی باشید و چه یک ویرایشگر باتجربه، رابط کاربر پسند فوتور و ابزارهای ویرایش قدرتمند آن را به یک برنامه ضروری تبدیل کرده است.

علاوه بر این، ابزار تبدیل عکس به کارتون دارد که مبتنی بر هوش مصنوعی است و می تواند پرتره شما را به یک سبک کارتونی تبدیل کند. همچنین شما می توانید برای حذف پس زمینه، تغییر س زمینه و تغییر رنگ مو بپردازید. Fotor دارای هر دو نسخه اندروید و آیفون می باشد.

مزایا:

  • رابط کاربری ساده
  • دارای مجموعه ای دقیق از ابزارهای ویرایش RAW
  • به راحتی می توانید پارامترها را با استفاده از نوارهای لغزنده تنظیم کنید.
  • روش عملیات بر اساس تکنیک های پیشرفته ویرایش ساده و آسان است.

معایب:

  • فضای آپلود عکس ها به ۲۰ مگابایت محدود شده است.

برنامه ادیت عکس چهره ایفون Fotor

برنامه آرایش چهره ایفون FaceTune

FaceTune در واقع یک برنامه ویرایشگر سلفی است که ابزارهای مفیدی را برای تغییر شکل چهره ارائه می دهد. گزینه های تغییر شکل چهره، ویرایش پوست، تن و کانتورینگ به شما امکان می دهند ظاهر خود را به صورت زنده ویرایش کنید. آرایش و درخشش بیشتری به چهره خود اضافه کنید و بهترین ویژگی های خود را برجسته کنید.

فیلترها و افکت‌های اضافه‌شده این برنامه، از پس‌زمینه تا نور، می‌توانند ظاهر سلفی‌های شما را بهبود بخشند. چیزی که FaceTune را متمایز می‌کند، توانایی آن در ویرایش عکس‌ها و ویدیوها است که آن را به یک برنامه کاربردی برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند محتوای ویدیویی خود را روتوش کنند. FaceTune با قابلیت های ویرایش پیشرفته خود یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که می خواهند به نتایجی حرفه ای دست یابند.

مزایا:

  • ابزارهای بصری با استفاده ساده
  • تنظیمات خودکار عالی
  • طیف گسترده ای از گزینه ها

معایب:

  • برای دسترسی به برخی گزینه ها باید هزینه پرداخت کرد.

برنامه ارایش چهره ایفون FaceTune

VSCO  بهترین برنامه ادیت چهره ایفون رایگان

نرم افزار ادیت صورت ایفون VSCO  طیف گسترده ای از فیلترهای زیبا را ارائه می دهد که می توانید ویژگی های صورت شما را بهبود بخشد. فیلترهای VSCO به گونه ای طراحی شده اند که به عکس های شما جلوه زیبا و هنری ببخشند. این برنامه به شما امکان می دهد شدت فیلترها را تنظیم کنید و به شما این امکان را می دهد که ظاهر دلخواه خود را ایجاد کنید. علاوه بر فیلترها، VSCO ابزارهای ویرایش اولیه مانند تنظیمات نوردهی، کنتراست و اشباع را ارائه می دهد. VSCO با رابط مینیمالیستی و فیلترهای با کیفیت بالا مورد علاقه عکاسان و علاقمندان به اینستاگرام است.

با طیف وسیعی از فیلترهای متناسب با هر  سبک و حتی توصیه های خودکار، می توانید ظاهر و فیلترهای منحصر به فرد خود را سریعا ایجاد کنید. ویژگی های از پیش تعریف شده ویرایش عکس ها را حتی ساده تر می کند.

مزایا:

  • VSCO که فضای امنی را برای سازندگان فراهم می‌کند.
  • ابزارهای ساده و بصری
  • می تواند چهره ها را با جزئیات دقیق ویرایش کند.

معایب:

هیچ حالت تاریکی در دسترس نیست و شما نمی توانید به ویرایش تحت وب دسترسی داشته باشد.

VSCO  بهترین برنامه ادیت چهره ایفون رایگان

بهترین برنامه ادیت صورت ایفون YouCam Perfect

اگر در یک عکس دسته جمعی ظاهر شده است که در آن صورتتان پف کرده یا رنگ لپ های پریده ای دارید و مژه هایتان حجیم به نظر نمی رسد، برنامه ادیت صورت و بینی برای ایفون YouCam Perfect به شما کمک می کند تا این موارد را ویرایش کنید. گزینه هایی مانند صاف کردن پروست، رفع لک، تغییر شکل صورت و حتی نرم افزار آرایش مجازی در این راه به شما کمک خواهند کرد.

فیلترهای سلفی و افکت های زیباسازی این برنامه، آن را به گزینه‌ای عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند عکس‌های خود را برای اینستاگرام یا سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی آماده کنند.

مزایا:

  • دارای ویژگی های مختلف ویرایش چهره است.
  • لک های صورت شما را به طور خودکار پاک می کند.
  • به کاربران امکان می دهد فیلترهای آرایش را به عکس ها اضافه کنند.

معایب:

  • برای حذف تبلیغات نیاز به خرید برنامه دارید.

بهترین برنامه ادیت صورت ایفون YouCam Perfect

بهترین برنامه ادیت چهره ایفون رایگان FaceApp

اگر به دنبال حرفه ای ترین برنامه کوچک کننده بینی آیفون هستید FaceApp به دلیل ویژگی های خارق العاده و مجهز بودن به هوش مصنوعی محبوبیت زیادی پیدا کرده است و ابزار پاکسازی پوست آن به شهرت بیشتر برنامه کمک کرده است. با فیس اپ می توانید فورا لکه ها، آکنه ها و سایر عیوب را از صورت خود پاک کنید. این برنامه همچنین ویژگی های سرگرم کننده دیگری مانند تغییر سن، تغییر جنسیت و برنامه آرایش را ارائه می دهد. بنابراین اگر به دنبال برنامه پیر شدن چهره ایفون هستید می توانید این برنامه را تست کنید. در حالی که FaceApp به خاطر ویژگی های سرگرم کننده اش معروف است ابزار پاکسازی پوست آن نتایج سریع و موثری را برای کسانی که به دنبال دستیابی به پوستی صاف و بی عیب در عکس هایشان هستند ارائه می دهد.

با ویژگی Impression، کاربران همچنین می توانند فیلترهای زیبایی مختلفی را برای سلفی خود انتخاب کنند. موتور FaceApp نه تنها جلوه‌های آرایشی را به عکس اضافه می‌کند، بلکه شکل‌های طبیعی صورت مانند پر کردن لب‌ها و لاغری صورت را نیز ارائه می دهد.

مزایا:

  • استفاده فوق العاده ساده و سریع
  • نتیجه نهایی فوق العاده
  • شامل ابزارها و فیلترهای ویرایش RAW

معایب:

  • بدون کنترل پیشرفته

بهترین برنامه ادیت چهره ایفون رایگان FaceApp

برنامه روتوش چهره برای آیفون رایگان PicsArt

PicsArt به عنوان بهترین برنامه ادیت عکس چهره ایفون شناخته می شود و طیف گسترده ای از ابزارها و افکت های ویرایش از جمله فیلترهای روتوش چهره را ارائه می دهد. با ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی داخلی برنامه PicsArt، می‌توانید ویژگی‌های صورت خود را بهبود ببخشید، پوست صافی داشته باشید و جلوه‌های هنری به عکس‌های خود اضافه کنید. این برنامه همچنین ویژگی‌هایی مانند حذف پس‌زمینه، ساخت کلاژ و پوشش‌های متنی را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد خلاقیت خود را به کار بگیرید.

این برنامه ابزارهایی برای تغییر شکل چهره و تنظیم پیشانی، طول چانه و اندازه سر ارائه می دهد اما برای استفاده حرفه ای از آن باید هزینه پرداخت کنید.

مزایا:

  • برنامه به خوبی طراحی شده است و استفاده از آن ساده است.
  • ابزار دستی یا خودکار را می توانید انتخاب کنید.
  • مجموعه ای جامع از ابزارها را دارد.

معایب:

  • آموزش های اولیه در دسترس نیست.

برنامه روتوش چهره برای آیفون رایگان PicsArt

برنامه فیلتر چهره ایفون YouCam Makeup

YouCam Makeup بهترین برنامه ویرایش چهره به خاطر فیلترهای زیبایی و روتوش خودکارش است. شما می توانید این برنامه را به طور رایگان در گوشی های آیفون و اندروید خود استفاده کنید. از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به فیلترهای زیبایی، ابزار آرایش، گزینه های رنگ مو و مدل مو اشاره کرد. کاربران می توانند چهره ها را با ده ها ابزار رفع لک خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی و ابزارهای شکل دهی به صورت طبیعی و ساده ویرایش کنند.

برنامه فیلتر چهره ایفون YouCam Makeup

برنامه ادیت صورت ایفون رایگان AirBrush

AirBrush یک برنامه فتوشاپ صورت ایفون محبوب است که ابزارهای ویرایش چهره با کاربری ساده را برای کاربران ساده تا حرفه ای ارائه می دهد. این برنامه مجهز به ویژگی صاف کردن پوست و ویژگی های ویرایش فرم صورت است. نکته قابل توجه این است که اکثر ابزارهای روتوش در برنامه Airbrush برای استفاده دستی طراحی شده اند، که بیشتر برای کاربرانی مناسب است که دوست دارند به جای تشخیص خودکار، روتوش عکس را با کشیدن انگشت انجام دهند.

برنامه ادیت صورت ایفون رایگان AirBrush

برنامه روتوش صورت ایفون Beauty Plus

Beauty Plus بهترین برنامه فیلتر صورت ایفون محسوب می شود چون طیف گسترده ای از فیلترهای چهره زیبا را ارائه می دهد. با استفاده از افکت های AR، کاربران می توانند عکس های خود را با فیلترهای چهره متحرک سرگرم کننده (از جمله لوازم جانبی گرافیکی، آرایش یا چشم ها یا صورت هایی که به طور خارق العاده بزرگ شده اند) تغییر دهند. کاربران می‌توانند با فیلترهای صورت با تم فصلی یا سایر سبک‌های زیبایی‌شناختی مد روز که به‌طور منظم بروزرسانی می‌شوند، بازی کنند تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنند.

برنامه روتوش صورت ایفون Beauty Plus

ادیت عکس صورت ایفون با Peachy

Peachy یک برنامه ادیت عکس صورت ایفون است که کاربری ساده ای برای روتوش عکس های روزمره شما ارائه می دهد. با یک سطح شفاف و ابزارهای ویرایش شکل صورت، کاربران می توانند پوست را زیبا کنند، شکل ابرو را تنظیم کنند و با چند ضربه شکل بینی و دهان را تغییر دهند. بنابراین اگر به دنبال برنامه فتوشاپ بینی و چشم آیفون هستید این برنامه نیاز شما را رفع می کند.

ادیت عکس صورت ایفون با Peachy

برنامه ارایش صورت ایفون Banuba برای سرگرمی

با استفاده از Banuba می توانید صورت خود را با آیتمی بپوشانید و یا ظاهر خود را زیبا کنید. این برنامه دارای فیلترهای صورت سه بعدی منحصر به فردی است که عکس های شما را تغییر می دهد.

برنامه ارایش صورت ایفون Banuba برای سرگرمی

 

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب معرفی و دانلود  ۱۱ تا از بهترین برنامه ادیت چهره آیفون رایگان و حرفه ای امروز لینک 2 دانلودما سعی کردیم اپلیکیشن هایی که به عنوان بهترین برنامه زاویه سازی صورت ایفون، برنامه پاکسازی صورت ایفون، برنامه روتوش و غیره شناخته می شوند را به شما معرفی کنیم. از دید شما کدام یک از این برنامه ها بهتر عمل می کنند؟ اگر برنامه دیگری می شناسید، نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا