آموزش

معرفی و دانلود 11 تا از بهترین برنامه یوگا انگلیسی و فارسی اندروید

یوگا 🧘 از برترین ورزش‌ها برای به دست آوردن آرامش و دور کردن استرس و اضطراب از خود است. بسیاری از افراد پرمشغله زمان کافی برای حضور در کلاس‌های یوگا را ندارند. در صورتی که این افراد بیش از همه به این ورزش احتیاج دارند. شما می‌توانید با استفاده از برنامه‌های آموزشی یوگا، این ورزش را در خانه انجام دهید. در این مطلب از انزل وببه معرفی و دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه یوگا انگلیسی و فارسی اندروید می‌پردازیم.

دانلود برنامه تمرین یوگا اندروید

Best Yoga Apps For Android

اگر جز افرادی هستید که مشغله زیادی دارند و مدام با روزهای پر از استرس دست و پنجه نرم می‌کنند، به شما پیشنهاد می‌کنید برای آرامش خودتان ورزش یوگا را تجربه کنید. شما می‌توانید برنامه آموزشی یوگا را از سرویس‌های ایرانی دانلود کنید، آن را روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید و این ورزش را در خانه انجام دهید. در این مطلب از انزل وببه بهترین برنامه یوگا رایگان می‌پردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

دانلود برنامه یوگا مبتدی Yoga Workout – Yoga for Beginners – Daily Yoga‏

بهترین برنامه یوگا

برنامه یوگا روزانه Yoga for Beginners بهترین برنامه در زمینه این ورزش است. با این برنامه می‌توانید به راحتی در خانه یوگا کار کنید. تمامی تمرینات اساسی و پایه به شما آموزش داده می‌شود و ویدئوهای سه بعدی در برنامه وجود دارد که حرکات را به شما آموزش می‌دهند.

با این برنامه می‌توانید برای انجام یوگا برنامه‌ریزی کنید. کاهش وزش، سطح چربی و… نیز با این برنامه سنجیده می‌شود.

برنامه یوگا فارسی: آموزش ورزش یوگا

بهترین برنامه یوگا

بهترین برنامه یوگا فارسی، برنامه آموزش ورزش یوگا است. با این برنامه به سادگی می‌توانید یوگا را یاد بگیرید. اصول اساسی یوگا در آن به شما آموزش داده می‌شود. علاوه بر این، اصول تنفس، ریلکسیشن، تن آرامی، خواب مصنوعی و… نیز به شما یاد داده خواهد شد. زبان برنامه فارسی است و تمامی اطلاعات آن نیز به این زبان نوشته شده است.

نرم افزار یوگا برای اندروید رایگان: یوگا برای مبتدیان

بهترین برنامه یوگا

برنامه یوگا برای مبتدیان، برنامه تمرینی یوگا است که مناسب افراد تازه‌کار است. اگر می‌خواهید یوگا را اساسی یاد بگیرید، حتما این برنامه رایگان را نصب کنید. تمام راهنمایی‌های لازم را می‌توانید از این برنامه کسب کنید و مراحل یادگیری یوگا را با آرامش دنبال کنید.

آموزش یوگا و مدیتیشن با Daily Yoga

بهترین برنامه یوگا

اگر یک فرد مبتدی و در حال یادگیری هستید، Daily Yoga را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه آموزش کامل یوگا در خانه است و جلسات و تمرینات مختلفی دارد. این برنامه رایگان است اما می‌توانید با خرید اشتراک آن از دیگر قابلیت‌هایش استفاده کنید. به راحتی می‌توانید تمرینات را با توجه به ساعات، سطح آن‌ها و… فیلتر کنید و با توجه به نیاز روز خود تمرینی را انتخاب کنید.

دانلود برنامه یوگا استودیو: Yoga Studio: Mind & Body

بهترین برنامه یوگا

Yoga Studio: Mind & Body بهترین برنامه یوگا رایگان است. این برنامه دارای بیش از ۱۳۰ ویدئوی تمرینی است و برنامه مدیتیشن آن بین ۵ الی ۶۰ دقیقه است. شما به راحتی می‌توانید تمرینات را با توجه به نیاز خود فیلتر کنید و طبق برنامه پیش بروید.

اگر به پیاده روی و دویدن هم علاقه دارید، مطلب معرفی ۱۲ تا از بهترین برنامه پیاده روی ،دویدن و ورزش اندروید را مطالعه کنید.

برنامه یوگا برای لاغری DDP Yoga

بهترین برنامه یوگا

برنامه یوگا برای لاغری DDP Yoga برنامه‌ای رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای است. این برنامه تفاوت‌هایی با هم رده‌های خود دارد. در DDP Yoga، یوگا با دیگر تمرینات مانند کاردیو و… ترکیب شده است. شما می‌توانید نوع جدید از تمرینات را با این برنامه می‌توانید تجربه کنید. امکان استفاده از این برنامه در کامپیوتر هم وجود دارد. علاوه بر به دلیل قابلیت بلوتوثی آن، میتوانید برنامه را به تلویزیون وصل کنید و تمرینات را از آن مشاهده کنید.

برنامه یوگا برای آرامش Down Dog

بهترین برنامه یوگا

برنامه Down Dog نیز برنامه یوگا روزانه است که با از آن می‌توانید به صورت آفلاین هم استفاده کنید. در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید، در مسافرت جاده‌ای هستید و… می‌توانید تمرینات خود را ادامه دهید. این برنامه انواع مختلف یوگا را آموزش می‌دهد و گزینه مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند انواع متفاوت این ورزش را تجربه کنند.

اگر می‌خواهید خودتان در خانه تجهیزات ورزشی بسازید، مطلب آموزش تصویری ساخت دمبل در خانه با وسایل ساده را مطالعه کنید.

برنامه آموزش کامل یوگا در خانه Gaia

بهترین برنامه یوگا

Gaia برنامه آموزش کامل یوگا در خانه است. این برنامه رایگان است اما پرداخت درون برنامه‌ای دارد. ویدئوهای آموزشی خوبی را می‌توانید در آن پیدا کنید. در این برنامه نه تنها به آموزش حرکات یوگا پرداخته می‌شود، بلکه فلسفه پشت این ورزش نیز بررسی می‌شود.

آموزش یوگا و مدیتیشن با Peloton

بهترین برنامه یوگا

Peloton برنامه یوگا برای لاغری است که این ورزش را با نرمش های تناسب اندام ترکیب می‌کند. این برنامه رایگان است اما با خرید اشتراک می‌توانید از سایر قابلیت‌های آن استفاده کنید. هر هفته ویدئوی جدیدی به برنامه اضافه می‌شود. در این برنامه آموزش سایر ورزش‌ها هم وجود دارد و شما می‌توانید این موارد را با هم استفاده کنید.

برنامه یوگا روزانه Asana Rebel

بهترین برنامه یوگا

با برنامه تمرینی یوگا Asana Rebel می‌توانید وزن کم کنید و کالری بسوزانید. Asana Rebel دارای یک روتین ورزشی است و تمرینات شما را زیر نظر می‌گیرد. این برنامه با توجه به فیزیک و جسم شما طراحی شده است. با استفاده از این برنامه دیگر نیازی نیست وقت خود را صرف رفتن به کلاس‌های Yoga کنید. به سادگی می‌توانید این برنامه را نصب کنید و هر زمان که خواستید ورزش کنید.

برنامه یوگا برای آرامش: Track Yoga

بهترین برنامه یوگا

Track Yoga نیز نرم افزار یوگا برای اندروید رایگان است. این برنامه به شما کمک می‌کند تا تمرینات خود را به موقع و در بهترین حالت انجام دهید. تمامی آموزش‌ها در آن وجود دارد و شما می‌توانید برای رهایی از استرس از آن استفاده کنید. این برنامه دارای انواع مختلف یوگا برای وقت خواب، درد پشت، استرس، سفر، بدنسازی، بالا بردن انرژی، قبل از تمرینات ورزشی، بعد از تمرینات ورزشی و… دارد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وببه معرفی برنامه آموزش کامل یوگا در خانه پرداختیم. شما از کدام برنامه برای انجام این ورزش در خانه استفاده می‌کنید؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا