آموزش

آموزش 3 روش ارسال پیام در یوتیوب (YouTube)

اگر از کاربران و طرفداران یوتیوب (YouTube) باشید، ممکن است بخواهید به یوتیوبر مورد علاقه خود پیام ✉️ بدهید و نظرات خود را با او در میان بگذارید. برای اینکه بتوانیم در یوتیوب پیام ارسال کنیم، از روش های مختلفی می توان استفاده کرد. امروز در انزل وبنحوه ارسال پیام در یوتیوب را به شما آموزش خواهیم داد.

چگونه در یوتیوب پیام بدهیم؟

How to Send Message Someone on YouTube

اگرچه یوتیوب گزینه ارسال پیام پیام خصوصی را از برنامه وب خود (از سال ۲۰۱۸) حذف کرده است، اما هنوز هم راه هایی مانند ارسال ایمیل و.. برای ارسال پیام در یوتیوب به مدیر کانال وی وجود دارد. در ادامه این روش ها را بیشتر بررسی می کنیم.

روش ارسال پیام در یوتیوب

برای پیام دادن در یوتیوب، ابتدا وارد اکانت خود شوید. سپس شخص یا کانال او را جستجو کنید. همچنین می توانید روی نام او در زیر یک ویدیو کلیک کنید تا به کانال سازنده منتقل شوید. اکنون به قسمت About رفته و روی گزینه View Email Address کلیک کنید.

در نظر داشته باشید که تنها زمانی این گزینه را مشاهده می کنید که سازنده آدرس ایمیل خود با کانال لینک کرده باشد.

روش ارسال پیام در یوتیوب

حال احتمالا باکس reCAPTCHA نشان داده شده و باید آن را تیک زده و Submit را انتخاب کنید. سپس روی آدرس ایمیل ذکر شده کلیک کرده و یا آن را کپی کنید. اکنون می توانید به سادگی ایمیل خود را به آن آدرس ارسال کنید.

البته اگر قصد ارسال نطر عمومی هم داشتید، می توانید در تب Community نظر خود را اعلام کنید.

روش ارسال پیام در یوتیوب

همینطور اگر نیاز به تنظیم محدوده سنی دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش ۶ روش فعال‌سازی و تنظیم محدودیت سنی در یوتیوب را هم مطالعه نمایید.

پیام شخصی در یوتیوب با کمک شبکه های اجتماعی

اگر یک یوتیوبر آدرس ایمیل خود را لینک نکرده بود، گزینه های دیگری نیز وجود دارد. معمولا یوتیوبر ها آدرس سایر شبکه های اجتماعی خود مانند اینستاگرام و.. را در بخش Links قرار می دهند. شما می توانید از این روش هم برای ارسال پیام شخصی استفاده کنید. یعنی وارد صفحه رسمی او در سایر شبکه های اجتماعی شده و در آن جا پیام خود را ارسال کنید.

همچنین اگر تصمیم به حذف اکانت خود گرفتید، مطالعه مطلب آموزش تصویری نحوه حذف اکانت یوتیوب در اندروید و آیفون در این زمینه برای شما مفید خواهد بود.

ارسال پیام در لایو استریم، لایو چت یوتیوب کجاست؟

یکی دیگر از ویژگی های یوتیوب، Live Stream می باشد. در هنگام اجرای لایو استریم شخص مورد نظر، می توانید برای او پیام ارسال کنید. البته با پرداخت هزینه می توانید پیام خود را به شکل ویژه تری به او نشان دهید. پیام های خاص که به سوپر چت مشهور هستید، مدتی (بسته به هزینه) در بالای صفحه پین می شوند و با رنگ خاص نمایش داده خواهند شد. به جز ارسال پیام به شکل عادی در استریم، برای استفاده از ویژگی SuperChat روی دکمه آیکن دلار در پایین باکس کلیک کنید.

ارسال پیام در لایو استریم، لایو چت یوتیوب کجاست؟

شما می توانید مبلغ مورد نظر و پیام خود را وارد کنید.

ارسال پیام در لایو استریم، لایو چت یوتیوب کجاست؟

هزینه ها معمولا چند درجه بندی دارند که بسته به واحد پولی شما تنظیم می شود. پیام ها بسته به هزینه ای که برای آن صرف شده است، در رنگ های مختلف نمایش داده می شود. علاوه بر نمایش اختصاصی و پین شدن در بالای صفحه برای مدتی، برخی از ویژگی های دیگر مانند ارسال کارکتر بیشتر پیام و.. نیز برای شما فعال می شود.

چگونه در لایو یوتیوب شرکت کنیم؟

اگر برای فرستادن پیام در یوتیوب قصد وارد شدن به یک لایو استریم را دارید اما با نحوه انجام آن آشنا نیستید، این قسمت را هم مطالعه کنید. ابتدا در اکانت خود در یوتیوب در سمت چپ صفحه در بخش More From YouTube روی گزینه Live کلیک کنید. در این قسمت می توانید همه کانال هایی که لایو می گذارند را مشاهده کنید.

چگونه در لایو یوتیوب شرکت کنیم؟

ویدیو ها بر اساس زمان پخش و موضوع در این قسمت طبقه بندی شده اند. لایو های Live Now به معنی در حال اجرا بودن است. اگر هنوز به زمان بندی لایو نرسیده باشد، می توانید گزینه Set Reminder را مشاهده کنید. با کلیک روی این گزینه می توانید یک یاد آور تنظیم کنید.

چگونه در لایو یوتیوب شرکت کنیم؟

البته با دنبال کردن کانال های مورد علاقه خود نیز می توانید در لایو های آن ها هم شرکت کنید.

در پایان اگر از مشاهده تبلیغات خسته شدید، مطالعه مطلب آموزش ۸ روش حذف تبلیغات یوتیوب در اندروید، آیفون ، کروم ، فایرفاکس و.. را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز نحوه ارسال پیام در یوتیوب به صورت غیر مستقیم را آموزش دادیم. شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه ارسال پیام یوتیوب را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا