آموزش

معرفی و دانلود 18 تا از بهترین برنامه سلفی اندروید

سلفی گرفتن 🤳 اکنون در میان افراد بسیار محبوب است و دیگر نیازی نیست برای عکس گرفتن در مکانی خاص از دیگران کمک بگیرید. کافی است دوربین جلوی گوشی را فعال کنید و از خودتان عکس بگیرید. برنامه‌هایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تصاویر بهتری را در این حالت ثبت کنید. در این مطلب از انزل وببه معرفی و دانلود ۱۸ تا از بهترین برنامه سلفی اندروید می‌پردازیم.

دانلود بهترین برنامه عکس و عکاسی سلفی اندروید

Best Selfie Apps For Android

گاهی عکاسی با دوربین جلویی گوشی آن چنان خوشایند نیست و اغلب تصویر صورت افراد در این حالت خوب نمی‌افتد. برای این که تصاویر سلفی خوبی داشته باشید، می‌توانید از برنامه‌های ویرایش دوربین سلفی اندروید استفاده کنید. در این مطلب از انزل وببهترین برنامه‌های سلفی گرفتن را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را می توانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

نرم افزار سلفی اندروید Snapchat

بهترین برنامه سلفی اندروید

برنامه سلفی دخترانه و فانتزی Snapchat دارای فیلترها، ماسک‌ها، اموجی، فونت و… مختلف است. با این برنامه می‌توانید از خود سلفی بگیرید و سپس آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. کافی است برنامه را باز کنید و سپس از پایین اسکرین فیلترهای مختلف را امتحان کنید. از خود سلفی بگیرید و آن را در گالری گوشی خود ذخیره کنید. این برنامه رایگان است.

دانلود برنامه عکاسی سلفی Front Flash

بهترین برنامه سلفی اندروید

برنامه Front Flash از بهترین برنامه های سلفی اندروید است. این برنامه رایگان است و برای زمانی خوب است که می‌خواهید سلفی بگیرید اما نور فضا مناسب نیست و گوشی شما نیز فلش برای دوربین سلفی ندارد.

برای این که بتوانید سلفی‌های بهترین بگیرید، ترفندهای مطلب ۱۰ ترفند کاربردی برای گرفتن سلفی جذاب‌تر را مطالعه کنید.

برنامه سلفی اندروید Afterlight

بهترین برنامه سلفی اندروید

برنامه Afterlight برنامه سلفی فانتزی است که بسیار شبیه به Instagram است اما ابزارهای ویرایش تصویر بیشتری در اختیار شما می‌گذارد. این برنامه رایگان است. اندازه Selfie که با این برنامه می‌گیرید، مشابه با تصاویر برنامه اینستاگرام است. در نتیجه نیازی نیست عکس را برش دهید و می‌توانید پس از ویرایش کردن آن با فیلترهای مختلف، فورا سلفی را در Instagram به اشتراک بگذارید.

دوربین سلفی اندروید YouCam Perfect

بهترین برنامه سلفی اندروید

YouCam Perfect دارای دوربین سلفی زیبا کننده است. این برنامه رایگان است و فیلترهای زیادی برای عکاسی دارد. با این برنامه می‌توانید ویدئو هم ضبط کنید و فیلترها در حین ثبت ویدئو فعال خواهند بود.

حتی می‌توانید با آن سلفی دسته‌جمعی بگیرید و فیلتر روی صورت همه اعمال شود. این برنامه می‌تواند صورت‌ها را تشخیص دهد.

دانلود برنامه سلفی برای اندروید Candy Camera

بهترین برنامه سلفی اندروید

Candy Camera از دیگر گزینه‌های بهترین برنامه سلفی اندروید است. این برنامه رایگان است. با این برنامه می‌توانید بدون هیچ صدایی عکاسی کنید. حتی اگر گوشی شما در حالت سایلنت نباشد، دوربین این سلفی صدایی نخواهد داشت.

این برنامه داری فیلترهایی برای زیباسازی، روشن شدن پوست، صاف شدن پوست، لاغر کردن صورت و… دارد. علاوه بر این، می‌توانید با این برنامه رنگ پوست را کمی تغییر دهید.

بهترین برنامه دوربین سلفی اندروید: PhotoDirector

بهترین برنامه سلفی اندروید

PhotoDirector هم از بهترین موارد در فهرست بهترین برنامه عکس سلفی اندروید است. با این برنامه می‌توانید چیزهایی را که نمی‌خواهید در سلفی شما باشند، حذف کنید. به عنوان مثال، اگر فرد دیگری در هنگام سلفی گرفتن از پشت شما رد شد، با این برنامه می‌توانید حذفش کنید. این برنامه فیلترهایی برای زیباسازی صورت هم دارد.

اگر می‌خواهید در شب سلفی خوبی بگیرید، به مطلب برنامه‌های کاربردی اندروید و آیفون برای گرفتن سلفی واضح‌تر در شب را مراجعه کنید.

بهترین اپلیکیشن سلفی اندروید: Retrica

بهترین برنامه سلفی اندروید

Retrica نیز از بهترین برنامه های سلفی اندروید است. این برنامه رایگان است و فیلترهای بسیار زیادی دارد. امکان وارد کردن متن، استیکر، اموجی و… هم وجود دارد. با این برنامه می‌توانید از سلفی خود GIF هم بسازید. اگر به دنبال بهترین تجربه برای سلفی گرفتن هستید، حتما این برنامه را نصب کنید. کار با این اپ سلفی گرفتن بسیار راحت است.

بهترین برنامه برای فیلم گرفتن سلفی: FaceTune2

بهترین برنامه سلفی اندروید

FaceTune2 نیز بهترین دوربین سلفی اندروید را دارد و برنامه‌ای رایگان است. با این برنامه می‌توانید پوست صورت را صاف و روشن کنید. همچنین می‌توانید اجزای صورت خود را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر کنید. علاوه بر این، می‌توانید میزان لبخند روی صورت با تغییر دهید تا حال و هوای سلفی دوستانه‌تر شود. امکان تار کردن پس زمینه و تغییر نور تصویر هم وجود دارد. همچنین می‌توانید رنگ موی خود را با این نرم‌افزار تغییر دهید.

برنامه سلفی عروسکی B612

بهترین برنامه سلفی اندروید

B612 برنامه سلفی فانتزی رایگانی است که فیلترهای بسیاری زیادی برای عکاسی سلفی دارد. B612 بهترین برنامه برای فیلم گرفتن سلفی است. رابط کاربری برنامه ساده است و فیلترهای آن مدام به روزرسانی می‌شود. از ویژگی‌های مثبت این نرم‌افزار سلفی گرفتن این است که روی خصوصیات مثبت صورت شما تمرکز می‌کند و با تار کردن محیط، تمام تمرکز را روی تصویر شما می‌گذارد. این برنامه از قابلیت فوکوس خودکار دوربین استفاده می‌کند و به همین دلیل تصویر واضح‌تری ارائه می‌دهد.

برنامه سلفی دخترانه Cymera

بهترین برنامه سلفی اندروید

Cymera برنامه دوربین سلفی زیبا کننده رایگانی است که با آن می‌توانید پوست صورت خود را اصطلاح کنید و در صورت وجود ایراد در سلفی، آن را برطرف کنید. وضوح تصویر این برنامه بالا است و برخلاف بسیاری از برنامه‌های سلفی گرفتن، تصویری بی‌کیفیت ثبت نمی‌کند. ویژگی دیگر آن وجود لنزهای مختلفی است. این برنامه از بیش از ده زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و دارای ویژگی‌های ضد لرزش و تشخیص خودکار است.

دانلود برنامه سلفی برای اندروید: Lidow

بهترین برنامه سلفی اندروید

Lidow از بهترین برنامه های سلفی اندروید است. این برنامه دارای فیلترهای زیادی است و شما می‌توانید با آن به راحتی تصویر خود را ویرایش کنید. حتی می‌توانید تصاویر خود را از گالری وارد این برنامه کنید و آنان را با فیلترهایش Edit کنید. علاوه بر این، می‌توانید رنگ تصویر را با این برنامه تغییر دهید. امکان برش تصویر و تغییر اندازه آن هم وجود دارد.

دانلود برنامه سلفی با شکلک Bestie

بهترین برنامه سلفی اندروید

از بهترین برنامه های سلفی اندروید Bestie است. این برنامه جز محبوب‌ترین برنامه‌های گوگل پلی استور در سال ۲۰۱۵ است. جلوه‌های تصویری این برنامه می‌تواند سلفی شما را زیباتر کند. امکان سلفی گرفتن در شب نیز با این برنامه فراهم می‌شود و نور عکس را تنظیم می‌کند. از این برنامه برای دوربین پشتی گوشی هم می‌توانی استفاده کنید و فیلترها را با آن اعمال کنید. امکان حذف جزییات غیرضروری هم با این برنامه وجود دارد. ۸ نوع نورپردازی در این برنامه وجود دارد که انواع مختلف نور را به سلفی شما اضافه می‌کند.

دانلود برنامه عکاسی سلفی Sweet Selfie

بهترین برنامه سلفی اندروید

Sweet Selfie برنامه سلفی اندروید است که دارای زیباسازی خودکار و هوشمند است. به سادگی می‌توانید سلفی‌های خود را در این برنامه ویرایش کنید و عکس مستقیما از برنامه وارد دیگر شبکه‌های اجتماعی کنید. امکان گذاشتن اموجی، استیکر، تگ و… هم روی تصویر وجود دارد. اگر دوربین جلو گوشی شما فلش ندارد، این برنامه بهترین سلفی‌ها را می‌تواند برایتان ثبت کند. فیلترهای زیاد برنامه دست شما را برای انتخاب از میان آن‌ها باز می‌گذارد و می‌توانید یک تصویر را با چندین فیلتر ادیت کنید.

دانلود برنامه سلفی با شکلک Camera360

بهترین برنامه سلفی اندروید

Camera360 برنامه سلفی عروسکی است که دارای فیلترهای زیادی است. با این برنامه می‌توانید به صورت حرفه‌ای تصاویر خود را ویرایش کنیدو امکان وارد کردن عکس از گالری هم در آن وجود دارد و در عین حال می‌توانید با دوربین این برنامه عکس بگیرید و آن را با فیلترهای مختلف ویرایش کنید. همچنین می‌توانید با فیلترها فیلم ضبط کنید و آن را ویرایش کنید.

دانلود برنامه عکاسی سلفی PicsArt Photo Studio

بهترین برنامه سلفی اندروید

PicsArt Photo Studio از بهترین برنامه های سلفی اندروید است. با استفاده از این برنامه می‌توانید ویرایش‌های ابتدایی مانند برش عکس، تغییر میزان رنگ و… را روی سلفی خود اجرا کنید. امکان استفاده از این برنامه برای فیلم گرفتن و ساخت GIF هم وجود دارد. همچنین می‌توانید با استفاده از قاب‌ها، ماسک‌ها و… در این برنامه، عکس‌های خود را زیباتر کنید.

بهترین برنامه دوربین سلفی اندروید: Mirror Image

بهترین برنامه سلفی اندروید

Mirror Image برنامه سلفی اندروید است که به شما کمک می‌کند تصاویر خود را با آن قرینه کنید و از فیلترها و قاب‌ها و سایر امکانات این برنامه برای زیباسازی عکس سلفی خود استفاده کنید. امکان تنظیم نور، کنتراست تصویر، رنگ، میزان گرمای آن و… هم وجود دارد. این برنامه ۴۰ فیلتر و ۶۰ قاب عکس دارد و رایگان است.

نرم افزار سلفی اندروید Slideshow Maker

بهترین برنامه سلفی اندروید

نرم افزار سلفی اندروید Slideshow Maker می‌تواند دیگر انتخاب شما باشد. با این برنامه می‌توانید Slideshow بسازید و با فیلترهای مختلف تصاویر خود را بهتر کنید. امکان اضافه کردن استیکر، موسیقی، متن و… هم وجود دارد. می‌توانید به ویرایش ویدئو هم در این برنامه بپردازید.

بهترین برنامه سلفی اندروید: اینستاگرام

بهترین برنامه سلفی اندروید

Instagram هم از بهترین برنامه های سلفی اندروید است. در بخش دوربین این برنامه فیلترهای زیادی وجود دارد. با فیلترها می‌توانید تصاویر سلفی خود را زیبا کنید و حتی از فیلترهای بامزه و خنده‌دار برای ثبت سلفی‌های دوستانه بهره ببرید. اینستاگرام دارای دو برنامه دیگری به نام Boomerang و Layout است که با Boomerang می‌توانید سلفی‌هایی به شکل GIF ثبت کنید و با Layout چند تصویر را مانند کلاژ به هم بچسبانید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وببهترین برنامه های سلفی اندروید را معرفی کردیم. شما از کدام برنامه برای ثبت سلفی استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا