آموزش

8 روش دسترسی به چت جی پی تی 4 (GPT-4) رایگان

چت جی پی تی ۴ جدید ترین نسخه زبانی مربوط به شرکت OpenAI است. 🤖 ChatGPT خیلی سریع در سراسر دنیا فراگیر شده و تحول عظیمی در صنعت هوش مصنوعی ایجاد کرده است. در این مطلب لینک 2 دانلود۸ روش دسترسی به چت جی پی تی ۴ به صورت رایگان را آموزش می دهیم.

استفاده رایگان از چت جی پی تی ۴

Ways to Access GPT-4 for Free

OpenAI ChatGPT 4 یکی از محبوب ترین و توانا ترین مدل های زبانی LLM است. این فناوری قدرت تولید متن مشابه متن نوشتار انسان را دارد و ابزاری ارزشمند برای تولید محتوا محسوب می شود. اما برخلاف نسخه های قبلی در حال حاضر دسترسی به آن نیاز به هزینه ای در حدود ۲۰ دلار در ماه دارد. اگر می خواهید به صورت رایگان به نسخه جدید ChatGPT 4 دسترسی داشته باشید! ۵ راه برای استفاده رایگان از چت جی پی تی ۴ را آموزش می دهیم.

۱- چت جی پی تی ۴ با استفاده از Microsoft Bing Chat

مایکروسافت یکی از اولین شرکت هایی بود که با کمپانی OpenAI همکاری کرد در تحقیقات آنها میلیاردها دلار سرمایه گذاری کرد. به همین دلیل یکی از راه های رایگان دسترسی به چت جی پی تی ۴ با Microsoft Edge’s Bing Chat است. البته به صورت محدود تا ۳۰۰ چت می توانید ایجاد کنید که معمولا برای افراد کافی است. یکی از مزایای Bing تبدیل متن به تصویر با استفاده از ابزار OpenAI’s DALL-E 3 است. البته که اشتراک ChatGPT Plus هنوز بهترین گزینه است اما اگر فقط چند سوال دارید Bing بهترین گزینه است.

دسترسی به چت جی پی تی 4

۲ -دسترسی به ChatGPT 4 با Perplexity.ai

Perplexity.ai یک ابزار هوش مصنوعی است که گزینه استفاده رایگان از ChatGPT 4 را دارد. البته نسخه رایگان Perplexity.ai به طور واضح اعلام نمی کند که می توانید به رایگان به ChatGPT 4 دسترسی داشته باشید. اما با استفاده از تغییر حالت Copilot می توانید به طور رایگان از ChatGPT 4 استفاده کنید البته به طور محدود ۵ سوال در هر ۴ ساعت.

دسترسی به چت جی پی تی 4

به طور کلی این گزینه بدی نیست اگر OpenAI به سمت هوش مصنوعی می رود Perplexity.ai به سمت ابزار پیشرفته تری برای جستجو های اینترنتی می رود. دسترسی به Perplexity.ai Pro هزینه در حدود ماه ۲۰ دلار دارد. این به این معنی است می توانید ۳۰۰ سوال از ChatGPT بپرسید.

۳- چت جی پی تی ۴ با پلاگین Merlin

پلاگین Merlin برای کروم ساخته شده و دسترسی به ChatGPT را به صورت رایگان فراهم می کند. البته با محدودیت های روزانه. چیزی که مرلین را راهی آسان به GPT 4 تبدیل کرده درخواست روزانه آن است که ۳ سوال را به شما می دهد و همچنین گزینه دسترسی به وب را نیز به صورت رایگان برای شما فراهم می کند.

دسترسی به چت جی پی تی 4

۴- چت جی پی تی ۴ با Nat.dev

Nat.dev یک ابزار از Open playground است که دسترسی محدود به ChatGPT 4 را برای شما فراهم می کند. برای استفاده رایگان از GPT 4 ابتدا وارد سایت Https://openai.nat.dev شوید. به سمت پایین صفحه اسکرول کنید و GPT-4 playground را پیدا کنید. روی Try it out کلیک کنید و به صورت رایگان از چت جی پی تی ۴ استفاده کنید. البته این ابزار هنوز وارد لیست GPT نشده است.

دسترسی به چت جی پی تی 4

۵- دسترسی رایگان به ChatGPT 4 با به کارگیری Hugging Face

Hugging Face یک وب سایت هوش مصنوعی است که دارای منبع باز است و توسط هزاران توسعه دهنده ساخته شده. البته به دلیل پردازنده های ضعیف ممکن است جواب دهی کمی با تاخیر باشد. برای استفاده از ربات GPT 4 بدون استفاده از کلید API ابتدا به آدرس زیر بروید. https://huggingface.co/spaces/ysharma/ChatGPT4 و سپس سوال خود را بپرسید و گزینه Run را بزنید.

دسترسی به چت جی پی تی 4

۶- چت جی پی تی ۴ رایگان با Ora.sh

Ora.sh یک پلتفرم رایگان تحت وب است که در این پلتفرم بدون محدودیت و بدون ترافیک می توانید از ChatGPT 4 استفاده کنید. ابتدا Ora.sh را در آدرس زیر باز کنید. https://ora.ai/openai/gpt4 حالا در اینجا باید Login کنید و سپس می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

دسترسی به چت جی پی تی 4

۷- دسترسی رایگان به ChatGPT 4 با Forefront

Forefront یک پلتفرم با هوش مصنوعی برای دسترسی به ChatGPt 4 به صورت رایگان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با یک حساب کاربری وارد شوید یا ثبت نام کنید. وارد سایت Forefront شوید. اگر حساب کاربری ندارید Sign up کنید. این پلتفرم دارای هوش بصری نیز هست می توانید برای تولید تصویر و رابط کاربری خلق شخصیت از آن استفاده کنید. همچنین گزینه کدنویسی نیز برای شما فراهم است.

دسترسی به چت جی پی تی 4

۸- GPT 4 فارسی Poe

استفاده از پلتفرم Poe به صورت رایگان با Chat GPT ارتباط برقرار می کند. شما می توانید لیستی از ربات هایی که که با آن تعامل دارند را در آن ببینید. شما به راحتی می توانید به زبان فارسی با آن ارتباط برقرار کنید. برای استفاده از آن ابتدا وارد سایت Poe.com شوید. ابتدا یک اکانت برای خودتان بسازید. شما این امکان را دارید که ربات خودتان را بسازید. دقت کنید این ربات تنها به صورت متنی می تواند سوالات شما را پاسخ دهد. البته بهتر است تمام پاسخ ها را خودتان بررسی کنید زیرا GPT در مرحله آزمایشی است.

دسترسی به چت جی پی تی 4

ورود به چت جی پی تی با شماره ایران

برای ورود به ChatGPT 4 بعد از وارد کردن ایمیل پنجره ای برای شما باز می شود که نیاز دارید نام و نام خانوادگی خودتان را وارد کنید. در مرحله بعدی از شما شماره ای می خواهد که کد تایید را بفرستد. متاسفانه در لیست کد کشورها کشور ایران وجود ندارد پس نمی توانید شماره های ایران را وارد کنید. در این مرحله شما می توانید از شماره های مجازی برای این کار استفاده کنید. البته استفاده از شماره های مجازی زیاد توصیه نمی شود زیرا شارژ کردن این شماره ها هم با مشکلاتی همراه است. تنها راه دسترسی به چت جی پی تی ۴ در حال حاضر استفاده از پلتفرم های رایگان یا خریدن اشتراک آن است.

سوالات متداول

آیا می شود از چت جی پی تی 4 در گوشی استفاده کنم؟

بله البته نسخه موبایل CahtGPT 4 رایگان نیست. تمام پلتفرم هایی که در این مقاله معرفی شده قابلیت اجرا در گوشی را نیز دارند.

آیا OpenAI ربات های دیگری در زمینه هوش مصنوعی ساخته است؟

بله شرکت OpenAI علاوه بر GPT ربات هایی مثل Dall-E-2 مبتنی بر تولید هنر برا پایه هوش مصنوعی و همچنین Whisper که یک سیستم تشخیص گفتار است را ایجاد کرده است.

فرق چت جی پی تی و موتور جستجو چیست؟

ChatGPT یک مدل زبانی است که برای ارتباط با کاربر ایجاد شده و اطلاعات خود را معمولا از بازخورد انسانی تکمیل می کند تا خطا نداشته باشد. ضمن اینکه به اطلاعات تا سال 2021 دسترسی داشته اما موتورهای جستجو صفحات وب را می گردد و به تمامی اطلاعات به روز دسترسی دارد.

جمع بندی

GPT 4 دارای توانایی های زبانی بی شماری است. از مهمترین آنها می توان به ترجمه زبان، خلاصه کردن متن های طولانی، کدنویسی، تبدیل متن به تصویر در ربات های بصری اشاره کرد. همچنین در زمینه مشاوره می توانید از آن کمک بگیرید. ساده کردن مفاهیم نیز یکی از هزاران کاربرد چت جی پی تی است. مهمترین مزیت استفاده از هوش مصنوعی صرفه جویی در زمان است.

نظرات و پیشنهادهای شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلود۸ روش دسترسی به چت جی پی تی ۴ را بیان کردیم. آیا شما از هوش مصنوعی استفاده کردید؟ تجربه استفاده از هوش مصنوعی به صورت رایگان چطور بوده است؟ لطفاً نظرات و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا