آموزش

5 سایت بررسی اختلال و قطعی در اینستاگرام ، واتساپ ، تلگرام و سایر سرویس ها

حتما این اتفاق را تجربه کرده‌اید که وقتی می خواهید وارد پیام رسان ها یا برخی از سرویس ها شوید، اروری دریافت می کنید ⚠️ و نمی توانید از سرویس استفاده کنید. این ارور می تواند به اشکال مختلف خود را نشان دهد. شاید فکر کنید مشکل زا گوشی، اینترنت و… است در صورتی که ممکن است این ارور مربوط به اختلالات سرور این سرویس ها باشد. در این مطلب از لینک 2 دانلود۵ سایت بررسی اختلال و قطعی در اینستاگرام ، واتساپ ، تلگرام و سایر سرویس ها را معرفی می کنیم.

بررسی اختلال در اینستاگرام ، واتساپ ، فیسبوک ، توییتر ، تلگرام و..

Best Services for Checking If Social Media Servers is Down or Up

در صورتی که در هنگام استفاده از برخی از سایت ها، شبکه های اجتماعی و… با مشکل مواجه شدید و نمی دانید این مشکل برای همه اتفاق افتاده است یا خیر، می توانید از سرویس های بررسی اختلال و قطعی فیس بوک، تلگرام و… استفاده کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین سرویس های چک کردن اختلال در واتساپ و… را معرفی می کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

اطلاع از قطعی فیسبوک و… در Downdetector

برای مطلع شدن از اختلال در تلگرام و… می‌توانید از Downdetector استفاده کنید. اخبار اکثر سرویس‌های دنیا در این سایت وجود دارد. کافی است وارد آن شوید و در کادر نام سرویس، سایت و… را وارد کنید و سپس روی دکمه ذره بین بزنید. همچنین می‌توانید از بخش پایین، سرویس موردنظر خود را پیدا کنید.

اختلال در واتساپ

روی آن کلیک کنید و سپس اخبار و وضعیت وجود اختلال را مطالعه کنید. گزارش اختلال را به صورت نمودار مشاهده کنید. در بخش کامنت‌ها هم می‌توانید مشکلات سایر کاربران را بخوانید. همچنین می‌توانید در همان بخش مشکل خود را مطرح کنید. کامنت بگذارید و از قسمت I have a problem with … انتخاب کنید که مشکل شما در آن سرویس چیست. به عنوان مثال، با اپلیکیشن یوتیوب مشکل دارید.

اختلال در واتساپ

آیا تیک تاک ، اینستاگرام و.. قطع شده است؟ Services Down

برای مطلع شدن از قطعی واتس اپ و… از Services Down هم می‌توانید استفاده کنید. از بخش سمت راست و بالای صفحه می‌توانید نام سرویس موردنظر خود را وارد کنید و آن را جستجو کنید یا از میان نام‌های موجود در صفحه اول، سرویس موردنظر خود را پیدا کنید. در صورت عدم مشاهده نام آن، روی See all services بزنید.

آیا تیک تاک ، اینستاگرام و.. قطع شده است

روی نام سرویس موردنظر خود بزنید. وارد صفحه دیگری می‌شوید. در این بخش می‌توانید کامنت سایر کاربران را بخوانید. نمودار مشکلات چند روز اخیر را مشاهده کنید. پیام سبزرنگ No problems detected with… به معنای آن است که مشکلی وجود ندارد.

آیا تیک تاک ، اینستاگرام و.. قطع شده است

شما هم می‌توانید مشکل خود را کامنت کنید.

پیدا کردن دلیل قطعی تیک تاک و… با IsItDown

برای اطلاع از قطعی تلگرام و… از IsItDown هم می‌توان استفاده کرد. به سادگی در کادر نام سایت یا سرویس موردنظر خود را وارد کنید. سپس روی Check کلیک کنید یا از بخش پایینی سرویس موردنظر خود را بیابید. روی نام آن کلیک کنید.

دلیل قطعی تیک تاک

سپس به صفحه دیگری منتقل می‌شوید که در آن اطلاعات لازم به صورت نمودار و… موجود است.

دلیل قطعی تیک تاک

در صورت عدم دریافت ایمیل در Gmail، مطلب آموزش ۷ روش حل مشکل دریافت نکردن ایمیل در جیمیل را مطالعه کنید.

قطع شدن واتساپ و.. حقیقت دارد؟ چک کردن با Status Later

با Status Later هم می‌توانید قطعی یوتیوب، تلگرام و… را بررسی کنید. وارد سایت شوید و روی یکی از سه بخش موجود که مربوط به سرویس موردنظر شما می‌شود، کلیک کنید. به عنوان مثال، برای چک کردن اینستاگرام باید روی Social media کلیک کنید. سپس نوار بخش Instagram را چک کنید. با بردن نشانگر موس روی هر خط موجود در نوار، می‌توانید تاریخ و وضعیت را مشاهده کنید. خطوط سبز نشانه عدم وجود مشکل و خطوط قرمز نشانه وجود مشکل هستند.

دلیل قطعی تیک تاک

چک کردن اختلال پلی استیشن

برای چک کردن اختلال پلی استیشن به سایت Status playstation مراجعه کنید. سپس روی فلش کنار کادر بزنید و کشور یا منطقه خود را انتخاب کنید. صبر کنید تا صفحه بعدی لود شود.

دلیل قطعی تیک تاک

در این صفحه می‌توانید ببینید که آیا مشکلی وجود دارد یا خیر.

دلیل قطعی تیک تاک

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودسرویس‌های بررسی قطعی اسنپ چت، اینستاگرام، تلگرام و… را معرفی کردیم. شما از کدام سرویس برای چک کردن علت قطعی توییتر، واتساپ و… استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا