آموزش

معرفی و بررسی 8 سایت برتر اجاره روزانه ویلا و خانه در ایران

یکی از بهترین راه‌ها برای اجاره ویلا و سوئیت 🏠 این است که از سایت‌هایی که در این زمینه وجود دارند، استفاده کنید. این گونه در روزهایی که تعطیلات است و شهرهای توریستی شلوغ هستند، راحت‌تر می‌توانید مکانی مناسب پیدا کنید. پیش از اجاره هم می‌توانید تمامی امکانات ویلاها را مشاهده کنید و قیمت را تخمین بزنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی و بررسی ۸ تا از سایت های برتر اجاره روزانه ویلا و خانه در ایران می‌پردازیم.

بهترین سایت های اجاره خانه و ویلا

Best Persian Websites for Booking Villas

پیدا کردن ویلا و سوئیت خوب و مناسب در تعطیلات کار سختی است زیرا اگر کمی دیر عمل کنید، نمی‌توانید مورد مناسبی را اجاره کنید. بهترین شیوه این است که ویلاها را از سایت‌های مخصوص به اجاره کوتاه‌مدت پیدا کنید. این گونه خیالتان راحت است و پیش از این که وارد شهر مقصد شوید، از مکان و امکانات آن ویلا هم خبر دارید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین سایت های رزرو ویلا را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

اجاره روزانه خانه در تهران ، کردان ، لواسان و… با ویلاجار

برای بوکینگ ویلا در شهرهای مختلف کشور می‌توانید از سایت ویلاجار استفاده کنید. ابتدا وارد سایت شوید. برای اجاره ویلا یا سوئیت سربرگ مربوطه را انتخاب کنید. سپس از کادر استان‌ها، استان موردنظر خود را انتخاب کنید. حال از میان شهرهای آن استان، شهری را که می‌خواهید در آنجا ویلا یا سوئیت اجاره کنید، انتخاب کنید.

اجاره روزانه ویلا و خانه

از منوی سمت راست می‌توانید بازه قیمت موردنظر خود را در اسلایدر مشخص کنید. به عنوان مثال، می‌خواهید بین ۲۰۰۰۰۰ تومان الی ۴۵۰۰۰۰ تومان هزینه کنید. در همین بخش، می‌توانید تعداد اتاق و مساحت ملک را هم مشخص کنید. کمی پایین‌تر بروید. از این بخش هم می‌توانید نوع ویلا یا سوئیت را انتخاب کنید. به عنوان مثال، از میان ویلای جنگلی، استخر دار، نزدیک به دریا و… می‌توانید مواردی را انتخاب کنید. با تیک زدن باکس کنار آن‌ها، ویژگی ویلا را انتخاب می‌شود و مواردی که ویژگی‌های مدنظر شما را دارند، نمایش داده می‌شوند.

اجاره روزانه ویلا و خانه

علاوه بر این، می‌توانید دربست بودن، داخل شهرک بودن و… را هم با تیک زدن در باکس کنار هر گزینه، انتخاب کنید.

برای استفاده از خدمات سایت و اجاره کردن باید ثبت نام کنید. روی عبارت +ثبت نام بزنید و موارد خواسته شده را وارد کنید. سپس دکمه سبزرنگ ثبت نام در ویلاجار را بزنید.

با کلیک روی هر مورد از ویلاها و سوئیت‌ها می‌توانید تصاویر، میزان اجاره، امکانات، نوع ویلا یا سوئیت، موقعیت مکانی روی نقشه، ویدئو و… را مشاهده کنید.

نحوه اجاره ویلا در ویلاجار

همانطور که گفتیم برای اجاره ویلا در این سایت، باید روی موردی که انتخاب کردید، کلیک کنید. در بالای صفحه کد ملک، شماره و مشخصات میزبان وجود دارد. سپس کمی به پایین صفحه بیایید. در بخش درخواست رزرو می‌توانید از روی تقویم تاریخ را مشخص کنید. به عنوان مثال، روی شش فروردین ۱۴۰۰ کلیک کنید.

اجاره روزانه ویلا و خانه

سپس در بخش انتخاب مدت اقامت، تعداد شب‌هایی را که می‌خواهید اجاره کنید، انتخاب کنید. سپس تعداد نفرات را مشخص کنید. حال نام و نام خانوادگی و شماره موبایل خود را وارد کنید. سپس دکمه ارسال درخواست را بزنید تا درخواست شما توسط میزبان بررسی شود.

اجاره روزانه ویلا و خانه

برای آشنایی با برنامه‌ها و سایت‌های مشاوره املاک می‌توانید به مطلب معرفی بهترین برنامه و سرویس‌های آنلاین مشاور املاک و مسکن‌یابی فارسی مراجعه کنید.

سایت اجاره ویلا در شمال و سایر نقاط کشور هومسا

یکی از بهترین سایت های رزرو ویلا سایت هومسا است. پس ورود به سایت، روی عبارت ثبت نام که در بالا و سمت چپ سایت قرار دارد، کلیک کنید. سپس اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. می‌توانید با اکانت گوگل خود هم وارد شوید.

اجاره روزانه ویلا و خانه

سپس در بخش شهر مقصد، عنوان یا شناسه اقامتگاه، نام شهر را وارد کنید. حال از بخش تاریخ ورود و تاریخ خروج، روزهایی را که قصد اقامت دارید، انتخاب کنید. در نهایت، تعداد نفرات را وارد کنید. سپس دکمه جستجو را بزنید تا نتایج برایتان نمایان شود.

اجاره روزانه ویلا و خانه

در صفحه باز شده، می‌توانید فیلترهای بیشتری مانند محدوده قیمت، نوع اقامتگاه، تعداد اتاق و… را مشخص کنید. با کلیک روی فیلترهای بیشتر می‌توانید میزان امکانات ویلا را مشخص کنید. سپس روی ویلای موردنظر کلیک کنید.

اجاره روزانه ویلا و خانه

در صفحه باز شده می‌توانید تصاویر، موقعیت مکانی ویلا روی نقشه، امکانات آن و… را می‌توانید مشاهده کنید. قیمت روزهای انتخاب شده هم در سمت چپ صحه وجود دارد. از همین بخش می‌توانید آن را ویرایش کنید. برای رزرو ویلا هم باید دکمه سبز ارسال درخواست رزرو را بزنید تا درخواستتان توسط میزبان بررسی شود.

اجاره ویلا در رامسر و سایر شهرهای کشور با سایت اتاقک

سایت اجاره ویلا اتاقک، یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای اجاره ویلا جنگلی و… است. بدون ثبت نام در سایت هم می‌توانید ویلاها را مشاهده کنید. در صورتی که می‌خواهید در سایت ثبت نام کنید، روی عبارت ورود/ثبت نام که در بالا و سمت چپ سایت وجود دارد، کلیک کنید.

اجاره روزانه ویلا و خانه

در کادر مقصد و شهر موردنظر را انتخاب کنید. سپس تاریخ رفت و برگشت را وارد کنید. در نهایت تعداد مهمان‌ها را وارد کنید و جستجو را بزنید. حال از بین گزینه‌های نمایان شده، ویلای موردنظر را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید.

اجاره روزانه ویلا و خانه

در صفحه باز شده می‌توانید تصاویر، موقعیت ویلا روی نقشه، امکانات، اطلاعات میزبان، نظرات دیگران و… را مشاهده کنید. کمی به پایین صفحه بروید و از سمت چپ، تاریخی را که وارد کرده بودید، چک کنید. می‌توانید تاریخ و تعداد نفرات را تغییر دهید. قیمت اقامت هم به شما داده می‌شود. سپس بررسی امکان رزرو را بزنید تا درخواست شما توسط میزبان بررسی شود.

اجاره روزانه ویلا و خانه

سایت شب اجاره ویلا

از سایت اجاره ویلا شمال و… شب هم می‌توانید استفاده کنید. وارد سایت شوید. سپس از سمت چپ و بالای صفحه روی ورود/ثبت نام بزنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا در سایت ثبت نام شوید. سپس از کادر موجود در صفحه، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد نفرات را مشخص کنید و علامت ذره‌بین را بزنید.

اجاره روزانه ویلا و خانه

در صفحه باز شده می‌توانید فیلترهای بیشتری مانند محدوده قیمت، نوع اقامتگاه و امکانات ویلا را مشخص کنید.

اجاره روزانه ویلا و خانه

سپس روی ویلای موردنظر کلیک کنید. در این صفحه می‌توانید تصاویر ویلا، امکانات آن، موقعیتش روی نقشه، قیمت تخمین زده شده، اطلاعات میزبان و… را مشاهده کنید. کافی است. کمی به پایین بروید و از بخش سمت چپ تاریخ انتخاب شده، تعداد نفرات و قیمت را می‌توانید مشاهده کنید. از همین بخش می‌توانید درخواست خود را ویرایش کنید. سپس دکمه ارسال درخواست رزرو را بزنید تا درخواست شما توسط میزبان بررسی شود.

اجاره روزانه ویلا و خانه

معرفی سایت بوکینگ ویلا دیوار

برای اجاره روزانه ویلا وارد سایت دیوار شوید. از منوی سمت چپ و از سربرگ دسته‌بندی‌ها گزینه املاک را انتخاب کنید. سپس منویی باز می‌شود. روی اجاره کوتاه مدت کلیک کنید. حال از منوی باز شده دیگر روی گزینه ویلا و باغ کلیک کنید.

اجاره روزانه ویلا و خانه

کمی منوی سمت چپ را پایین بروید. در این بخش می‌توانید محل ویلا، حداقل و حداکثر میزان اجاره روزانه، متراژ، تعداد اتاق‌ها و… را می‌توانید مشخص کنید. سپس روی یکی از ویلاها کلیک کنید.

در صفحه باز شده، می‌توانید اطلاعات و تصاویر ویلا را مشاهده کنید. با زدن روی دکمه قرمز رنگ اطلاعات تماس، می‌توانید شماره میزبان و اطلاعات مربوط به وی را مشاهده کنید. در صورتی که ویلا را پسندیدید، باید خودتان با میزبان تماس بگیرید و سایر اطلاعات مانند روزهای اقامت، تعداد نفرات و… را بدهید.

اجاره روزانه ویلا و خانه

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گردشگری می‌توانید به مطلب معرفی بهترین سایت‌های فارسی گردشگری ایران و جهان مراجعه کنید.

سایت اجاره روزانه منزل و ویلا شیپور

ابتدا وارد سایت اجاره روزانه ویلا شیپور شوید. سپس روی «همه گروه‌ها» کلیک کنید تا منو باز شود. پس از آن از دسته‌بندی املاک، روی اجاره کوتاه‌مدت ویلا و سوئیت را انتخاب کنید.

اجاره روزانه ویلا

در صفحه باز شده، روی عبارت «همه ایران» کلیک کنید و شهر موردنظر را انتخاب کنید. حال می‌توانید سایر فیلترها را اعمال کنید. به عنوان مثال، تعداد نفرات را در کادر «ظرفیت» وارد کنید. میزان حداقل و حداکثر اجاره روزانه را وارد کنید. سپس میزان متراژ و تعداد اتاق‌ها را وارد کنید.

اجاره روزانه ویلا

کمی به پایین صفحه بروید و روی گزینه موردنظر کلیک کنید تا صفحه مربوط به اطلاعات آن باز شود. در این صفحه، تصاویر ویلا، شماره مالک، ویژگی‌های ویلا و… وجود دارد.

اجاره روزانه ویلا

سایت اجاره روزانه خانه جاجیگاه

ابتدا در سایت اجاره روزانه خانه جاجیگاه ثبت نام کنید. بدون ثبت نام هم می‌توانید نتایج را مشاهده کنید. روی عبارت «ثبت نام» که در بالا و سمت راست صفحه قرار دارد، بزنید و اطالاعات خواسته شده را وارد کنید. سپس در کادر «بهترین اقامتگاه‌ها رو جستجو کن» شهر و تعداد نفرات را وارد کنید. سپس دکمه جستجو را بزنید.

اجاره روزانه ویلا

در صفحه باز شده می‌توانید نتایجی را بر اساس فیلترهای انتخاب شده مشاهده کنید. علاوه بر این، موقعیت مکانی ویلاها نیز روی نقشه مشخص است. با کلیک روی علامت خانه زرد رنگ روی نقشه می‌توانید تصویر و قیمت ویلا را مشاهده کنید.

همچنین با کلیک روی تصویر، صفحه مربوط به آن ویلا باز می‌شود و اطلاعات تکمیلی را می‌توانید در آن صفحه ببینید. با کلیک روی تصاویری که در بخش سمت چپ وجود دارند هم می‌توانید صفحه ویلای موردنظر را باز کنید.

اجاره روزانه ویلا

در صفحه مربوط به ویلا، می‌توانید روی دکمه «تصاویر بیشتر» کلیک کنید تا عکس‌های ویلا را مشاهده کنید. کد ملک و اطلاعات مالک نیز در این بخش وجود دارد. علاوه بر این، تمامی اطلاعات ویلا را می‌توانید مشاهده کنید. اگر به پایین صفحه بروید، اطلاعات بیشتری را مشاهده خواهید کرد.

در کارد سمت چپ، می‌توانید تاریخ رفت و برگشت و تعداد نفرات را وارد کنید. پس از این کار قیمت اجاره برایتان محسابه می‌شود. اگر می‌خواهید آن ویلا را اجاره کنید، روی دکمه «مشاهده و ثبت رزرو» بزنید تا درخواست شما بررسی شود.

اجاره روزانه ویلا

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین سایت های رزرو ویلا را معرفی و بررسی کردیم. شما ترجیح می‌دهید از کدام یک از این سایت‌ها برای اجاره روزانه سوئیت و ویلا استفاده کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا