آموزش

آموزش تصویری نحوه ذخیره آدرس در ویز (Waze)

ویز (Waze) 🚗 از محبوب‌ترین سرویس‌های آدرس‌یابی است که در میان مردم ایران نیز بسیار استفاده می‌شود. کاربران می‌توانند آدرس‌های پر استفاده خود را در این برنامه ذخیره کنند. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش تصویری نحوه ذخیره آدرس در ویز (Waze) می‌پردازیم.

چگونه آدرس خود را در ویز ذخیره کنیم؟

?How to Save an Address in Waze

کاربران برنامه ویز می‌توانند آدرس‌های پر استفاده خود را در این سرویس ذخیره کنند. این گونه دیگر نیازی نیست مدام این آدرس‌ها را جستجو کنید و با انتخاب هر کدام به سادگی روی نقشه نمایان می‌شوند. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ذخیره مسیر در ویز می‌پردازیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

نحوه ذخیره آدرس Waze از طریق نوار آدرس

برای افزودن مقصد پرکاربرد در ویز به این روش، ابتدا وارد Waze شوید. روی دکمه Search بزنید. مکان موردنظر را در بخش Where to تایپ کنید.

نتایجی برایتان نمایان خواهد شد. روی آدرس موردنظر بزنید.

ذخیره آدرس در ویز

پس از نمایان شدن آدرس روی نقشه، روی ستاره Favorite بزنید. همچنین می‌توانید به جای این کار، روی آیکون Information که به شکل i در یک دایره است، بزنید و سپس ستاره Favorite را انتخاب کنید.

حال پنجره‌ای باز می‌شود و از شما می‌خواهد تا نامی برای این آدرس بگذارید. به عنوان مثال، اگر آدرس منزل شما است، نام آن را خانه بگذارید و Done را بزنید.

ذخیره آدرس در ویز

به جای این کار می‌توانید برای ذخیره آدرس در ویز، آدرس را روی نقشه به صورت دستی پیدا کنید و سپس چند ثانیه روی آن نگه‌دارید تا علامت قرمز رنگ Location نمایان شود. سپس روی آیکون Information که به شکل i در یک دایره آبی رنگ است، بزنید. سپس ستاره Favorite را بزنید. برای آدرس نامی انتخاب کنید و Done را بزنید.

نحوه ذخیره لوکیشن ویز از فهرست Favorite

برای ذخیره مکان در ویز به این روش، دکمه Search را بزنید. سپس Favorites را از منوی General انتخاب کنید.

از فهرست نمایان شده Add new favorite را انتخاب کنید.

ذخیره آدرس در ویز

آدرس را وارد کنید. برای آن نامگذاری کنید و Done را بزنید تا آدرس به Waze اضافه شود.

برای ثبت مکان و آدرس در این برنامه به مطلب آموزش تصویری نحوه ثبت مکان و آدرس در نقشه ویز  مراجعه کنید.

ذخیره نقشه در ویز از طریق History

برای ذخیره مسیر در ویز به این شیوه دکمه Search را بزنید. بخش Where to را بزنید و سپس History را انتخاب کنید.

روی منوی سه‌ نقطه‌ای کنار آدرس بزنید. Add favorite را انتخاب کنید و برای آدرس نام بگذارید. در نهایت، Done را بزنید.

ذخیره آدرس در ویز

اگر با ارور NO GPS رو به رو می‌شوید، به مطلب آموزش رفع مشکل پیغام No GPS در Waze اندروید و آیفون مراجعه کنید.

افزودن مقصد پرکاربرد در ویز با استفاده از سایت Live Map

برای افزودن مقصد پرکاربرد در ویز می‌توانید از سایت این سرویس هم استفاده کنید. ابتدا وارد Live Map شوید.

ذخیره آدرس در ویز

روی دکمه Log in که در بالا و سمت راست صفحه قرار دارد، بزنید. سپس دوربین گوشی خود را باز کنید. اگر اندروید پایین‌تر از ۸٫۱ دارید، از برنامه‌های کدخوان استفاده کنید. سپس دوربین را به سمت کد QR نگه دارید. اعلانی روی گوشی شما خواهد آمد. آن را باز کنید و به چند سوالش پاسخ دهید. این گونه وارد اکانت خود در سایت این سرویس خواهید شد. همچنین می‌توانید از پایین صفحه کد QR روی متن Log in another way instead بزنید.

ذخیره آدرس در ویز

از طریق اکانت گوگل و فیسبوک هم می‌توانید وارد شوید. علاوه بر این، می‌توانید نام کاربری و رمز ویز در گوشی را در سایت وارد کنید تا وارد اکانت خود شوید. این کار را فقط یک بار باید انجام دهید و هر زمان که وارد سایت شوید، اکانت شما فعال خواهد بود.

ذخیره آدرس در ویز

آدرس را روی نقشه پیدا کنید. سپس Favorite را بزنید. حال روی Add new favorite+ بزنید. آدرس را در نوار آدرس بنویسید. وقتی آدرس موردنظر را پیدا کردید، روی آن بزنید و برای آن نامی بگذارید. در آخر هم Done را بزنید.

همچنین می‌توانید مبدا و مقصد را در کادر Driving Directions (بخش بالایی برای مبدا، بخش پایینی برای مقصد) وارد کنید و با زدن گزینه Save to app، از این مسیر در برنامه ویز روی گوشی یا تبلت استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودشیوه افزودن مقصد پرکاربرد در ویز را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای این کار استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا