آموزش

آموزش دیلیت اکانت کامل واتساپ

آموزش دیلیت اکانت کامل واتساپ

آموزش دیلیت اکانت کامل واتساپ : برنامه واتساپ یکی از برنامه های پیام رسانی است که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند اما اگر شما این برنامه را دوست ندارید می توانید اکانتی که ایجاد کرده اید را حذف کنید. هنگامی که شما اکانت واتساپ خود را حذف می کنید موارد زیر برای شما اتفاق می افتد

شماره تلفن شما دیگر با واتساپ ارتباط ندارد.
حساب کاربری شما از لیست مخاطبن واتساپ دوستانتان حذف خواهد شد.
اکانت شما از تمام گروه های واتساپ حذف خواهد شد.
چت و فایل های رسانه ای شما در واتساپ پاک خواهد شد.
اطلاعات پرداخت خدمات از سرورهای واتساپ پاک خواهد شد.
بخاطر داشته باشید که با ثبت مجدد شماره موبایل خود می توانید اکانت خود را بازیابی کنید اما ابتدا باید از چت و فایل های چند رسانه ای خود بکاپ بگیرید.

آموزش دیلیت اکانت کامل واتساپ

آموزش بکاپ گرفتن از عکس، فیلم و سایر داده های واتساپ قبل از حذف اکانت
قبل از دیلیت اکانت واتساپ خود به مسیر WhatsApp Settings → Chats and Calls → Chat Backup → Back Up Now بروید و از چت و فایل های چند رسانه ای خود بکاپ بگیرید. با تپ کردن Auto Backup و انتخاب فرکانس بکاپ خود می توانید بکاپ گیری اتوماتیک را زمانبندی کنید. واتساپ بکاپ ها را در iCloud یا iTunes یا حافظه داخلی گوشی اندروید شما ذخیره می کند. شما می توانید بکاپ ذخیره شده واتساپ خود را بعد از دوباره فعال کردن اکانت بازیابی کنید. شما نمی توانید با یک گوشی دیگر تاریخچه چت را از اکانت واتساپ بازیابی کنید.

قابلیت بکاپ نیاز به iOS5.1 یا بالاتر و فضای خالی کافی دارد. کاربران iOS7 باید به مسیر (Settings → iCloud) بروند و کاربران iOS8 به بالا باید به مسیر Settings → iCloud → iCloud Drive بروند

نحوه حذف کامل اکانت واتساپ آیفون
برنامه واتساپ را باز کنید. روی Settings تپ کنید و به بخش Account بروید. گزینه Delete My Account را انتخاب کنید. شماره تلفن خود را در فرم وارد کنید و با تپ کردن دکمه Delete My Account فرآیند دیلیت اکانت واتساپ خود را تمام کنید.

نحوه چگونگی حذف اکانت واتس اپ در اندروید
قبلا در انزل وب نحوه ساخت و حذف اکانت ایمو (IMO) در اندروید و آیفون را به طور کامل آموزش دادیم اما برای حذف اکانت واتساپ در اندروید ابتدا برنامه واتساپ را باز کنید و روی Settings تپ کنید.

Account را انتخاب کنید.

Delete My Account را تپ کنید.

کشور خود را انتخاب کنید و شماره تلفن همراه خود را که قبلا با آن اکانت را ثبت کردید وارد کنید.

شماره تلفن خود را تایید کنید.

دکمه DELETE MY ACCOUNT را تپ کنید.

و در نهایت DELETE MY ACCOUNT را انتخاب کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام ،دلیت اکانت اینستاگرام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا