آموزش

چگونه لایو اینستاگرام را از دید برخی اشخاص مخفی کنیم؟

اگر شما هم کاربر اینستاگرام باشید، حتما تا کنون پیش آمده است که پیامی مبنی بر اینکه لایوی از صفحه‌ای که آن را دنبال می‌کنید، در حال پخش است. این مسئله برای زمانی است که دسترسی شما به لایو آن پیج مسدود نشده باشد. در این مطلب انزل وب، به این موضوع می‌پردازیم که چگونه لایو اینستاگرام را از دید برخی اشخاص مخفی کنیم؟ 🕵️ در ادامه با ما همراه باشید.

پنهان کردن لایو اینستاگرام از دید بعضی از کاربران

Hide Instagram Live From Some Users

اگر شما هم از آن دسته کاربران اینستاگرام هستید که از قابلیت لایو آن استفاده می‌کنید، باید بدانید که امکان مخفی کردن لایو اینستاگرام از برخی کاربران برای شما وجود دارد. احتمالا گاهی اوقات پیش می‌آید که تمایل ندارید شخصی یا اشاخصی لایو شما را تماشا کنند. بری اینگونه مواقع مواقع اینستاگرام قابلیت پنهان کردن لایو اینستاگرام از یک فرد خاص را در اختیار شما قرار داده است. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را انجام دهید.

نحوه مخفی کردن لایو اینستاگرام از یک اکانت

لایو گذاشتن در اینستاگرام یک قابلیت جذاب است که در سال‌های اخیر به این شبکه اجتماعی قدرتمند افزوده شده است. به کمک این قابلیت می‌توانید لحظه‌های خاص زندگی را به صورت زنده با دیگران به اشتراک بگذارید و این یک اتفاق بعضا شگفت‌انگیز و خاطره‌ساز است.

البته ممکن است تمایل داشته باشید که بازدیدکنندگان لایو خود را کنترل کنید و حتی دسترسی برخی از آنها را به لایو محدود کنید. به منظور هاید کردن لایو اینستاگرام برای یک نفر باید چه کاری انجام دهید؟

ابتدا وارد نرم‌افزار اینستاگرام شوید و پس از وارد کردن اطلاعات کاربری وارد حساب کاربری شخصی خود شوید. در اینجا فرض ما بر این است که شما از نسخه انگلیسی اینستاگرام استفاده می‌کنید. پس از این مرحله روی تصویر پروفایل خود بزنید. در صفحه جدید باز شده از منو پایین صفحه گزینه Live را انتخاب کنید.

سپس روی آیکون چرخ‌دنده در بالا سمت چپ صفحه بزنید.

پنهان کردن لایو اینستاگرام از دید بعضی از کاربران

از صفحه باز شده Camera Settings گزینه Story انتخاب کنید.

مخفی کردن لایو اینستاگرام

در صفحه جدید در قسمت بالای صفحه روی گزینه Hide Story From بزنید.

پنهان کردن لایو اینستاگرام از یک فرد خاص

در صفحه جدید نام کاربری مخاطبانی را که قصد مخفی کردن لایو اینستاگرام از آنها را دارید، وارد کنید و در نهایت تیک کنار نام کاری آن را بزنید.

مخفی کردن لایو اینستاگرام از یک اکانت

به این ترتیب کار مخفی کردن لایو شما از برخی کاربران به پایان می‌رسد و می‌توانید با خیال راحت لایو خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب آموختیم که چگونه لایو اینستاگرام را از دید برخی اشخاص مخفی کنیم. آیا شما هم از قابلیت لایو اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ تا کنون پیش آمده است که لایو خود را از کاربری مخفی کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا