آموزش

آموزش 2 روش حل مشکل ارور Not Authorized در Adobe Connect

امروزه برنامه‌هایی که امکان برقراری کلاس‌ها، جلسات و… را به صورت مجازی امکان‌پذیر می‌کنند، بسیار طرفدار پیدا کرده‌اند. یکی از این برنامه‌ها Adobe Connect است. گاهی شرکت‌کنندگان در کلاس‌های مجازی با پیغام Not authorized در Adobe connect ⛔ مواجه می‌شوند که در این حالت اجازه دسترسی به کلاس را نخواهند داشت. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۲ روش حل مشکل ارور Not Authorized در Adobe Connect می‌پردازیم.

حل مشکل پیغام خطای Not Authorized کلاس مجازی Adobe Connect

?How to Fix Not Authorized Problem with Adobe Connect

در این روزها جلسات، کلاس‌ها و… به صورت مجازی برگزار می‌شوند. شما با برنامه Adobe Connect می‌توانید در کلاس‌ها و جلسات مجازی شرکت کنید. گاهی کاربران در هنگام استفاده با مشکل Not authorized در Adobe connect مواجه می‌شوند. در این مطلب به بررسی نحوه رفع ارور Not authorized می‌پردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نحوه برطرف کردن ارور Not authorized در Adobe connect

برای رفع ارور Not authorized کلاس مجازی ادوب کانکت باید مجوزهای دسترسی به یک فایل یا پوشه را تغییر دهید. برای این کار باید Administrator، Limited administrator یا کاربری باشید که اجازه مدیریت مجوزها را دارد.

نحوه برطرف کردن ارور Not authorized در Adobe connect

برای برطرف کردن ارور Not Authorized You do not have permission to access this item. For further assistance, please check out the Adobe Connect support page روی آن جلسه یا کلاس در بخش Connect Central کلیک کنید.

ارور Not Authorized

روی فایل یا پوشه موردنظر کلیک کنید. حال در پوشه موردنظر روی Set Permissions کلیک کنید. اگر دکمه Customization فعال است، روی آن کلیک کنید. در بخش  Available Users and Groups کاربران و گروه‌هایی وجود دارند که شما می‌توانید به آن‌ها مجوز بدهید.

در بخش Current Permissions کاربرانی وجود دارند که مجوز مدیریت دارند. برای اضافه کردن یک کاربر یا گروه به Current Permissions باید روی نام آن در بخش Available Users and Groups کلیک کنید و روی Add بزنید.

با دو بار کلیک کردن روی نام گروه می‌توانید کاربران آن را ببینید. در بخش Search هم می‌توانید نام گروه یا کاربر موردنظر خود را جستجو کنید.

برای مجوز دادن باید روی نام کاربر یا گروه در بخش Current Permissions کلیک کنید و سپس روی Permissions کلیک کنید. منویی نمایان می‌شود که باید با توجه به مجوزی که می‌خواهید بدهید، یکی را انتخاب کنید.

انواع مجوزها برای رفع ارور Not authorized

همان طور که گفتیم برای رفع ارور Not authorized کلاس مجازی Adobe connect می‌توانید از میان مجوزها انتخاب کنید.

Manage: کاربرانی که این مجوز را دارند می‌توانند یک فایل یا پوشه را ببینند، آن را حذف کنند، جا به جا کنند، ویرایش کنند، نام افراد بیننده را مشاهده کنند، مجوزهای آن را تغییر دهند و پوشه جدیدی درست کنند.

Denied: کاربران و گروه‌ها نمی‌توانند آن پوشه یا فایل را ببینند، منتشر کنند یا مدیریت کنند.

Publish: کاربران و گروه‌هایی که این مجوز را دارند می‌توانند فایل یا پوشه را منتشر کنند، به روز رسانی کنند یا ببینند. این افراد باید عضوی از بخش Built-in Author group و  Publish permission باشند تا بتوانند محتوای پوشه را منتشر کنند.

View: کاربرانی که دارای این مجوز هستند می‌توانند محتوای پوشه را مشاهده کنند.

ارور Not Authorized

برای حذف یک کاربر از فهرست Current Permissions باید روی نام ان کلیک کنید و سپس Remove را بزنید. برای Reset کردن مجوزها در کل بخش Library باید روی Reset to Parent بزنید.

برای این که بتوانید امکان مشاهده را برای عموم فراهم کنید، باید در بخش Allow Public Viewing گزینه Yes را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه No تنها کاربرانی می‌توانند محتوا را مشاهده کنند که دارای مجوز Manage، Publish یا View هستند. آن‌ها ابتدا باید در ادوب کانکت به عنوان کاربر وارد شوند.

در نتیجه، اگر دارای اکانت هستید و تا کنون در کلاس آنلاین شرکت نکرده‌اید، با این ارور مواجه خواهید شد. از آن جایی که جز کاربران هستید، پس از وارد شدن به اکانت خود روی دکمه اتصال به جلسه بزنید. کلاس موردنظر را ببندید و دوباره به به فهرست کلاس های ضبط شده در جدول بروید.

برای حل سایر مشکلات این برنامه به مطلب راهنما کامل آموزش حل مشکل برنامه Adobe Connect مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه رفع ارور Not authorized در Adobe connect پرداختیم. آیا موفق شدید این ارور را برطرف کنید و محتوای کلاس مجازی را مشاهده کنید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا