آموزش

آموزش تصویری ثبت نام و کار با شبکه اجتماعی Reddit

ردیت 🤖 (Reddit) یک پلتفرم شبکه اجتماعی به شمار می‌رود. در این شبکه اجتماعی هر کاربری می‌تواند یک انجمن شخصی برای خود ایجاد کند و به مدیریت آن بپردازد. به هر یک از این انجمن‌ها اصطلاحا یک Sub Reddit گفته می‌شود. در این مطلب لینک 2 دانلود، به آموزش تصویری ثبت نام و کار با شبکه اجتماعی Reddit می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

آموزش استفاده و کار با برنامه و سایت شبکه اجتماعی ردیت

How To Use And Work With Reddit Social Network

ردیت به عنوان یک انجمن اجتماعی بسیار بزرگ به شمار می‌رود که در آن می‌توان درباره موضوعات مختلف به مباحثه پرداخت. در طول هر روز میلیون‌ها کاربر به این سایت وارد می‌شوند و در آن به فعالیت می‌پردازند. در این بستر کاربران درباره انواع و اقسام محتواهایی که در بستر وب با آن مواجه می‌شوند یا محتواهایی که خودشان ایجاد کرده‌اند به بحث و تبادل نظر می‌پردازند. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه کار با Reddit را با هم بررسی کنیم.

آموزش کار با ردیت در کامپیوتر

به کمک یک مرورگر وارد سایت Reddit شوید. در صفحه اول این سایت با تعدادی از محبوب‌ترین پست‌هایی که در منطقه شما در سایت مطرح شده‌است، مواجه می‌شوید.برای مشاهده هر یک از پست‌هایی که در صفحه می‌بینید، باید روی عنوان آن کلیک کنید. به این ترتیب به یک صفحه دیگری منتقل می‌شوید. این صفحه متناسب با لینکی است که در عنوان آن پست قرار داده شده‌است. به این ترتیب می‌توانید به مشاهده کامل آن محتوا بپردازید.

آموزش استفاده و کار با برنامه و سایت شبکه اجتماعی ردیت

در خصوص Sub Reddit باید بدانید اصطلاحا به یک تالار گفتگو اطلاق می‌شود که بحث و تبادل در نظر در خصوص موضوعی خاص اختصاص دارد. در Sub Reddit می‌توانید شما نیز با سایر افراد حاضر در تالار گفتگو در خصوص موضوع بحث آن به تبادل نظر بپردازید. برای این منظور کافیست که صرفا به یک Sub Reddit که مورد علاقه‌تان است، بپیوندید.

آموزش شبکه اجتماعی reddit

برای ثبت نام در ردیت کافیست در صفحه اول روی گزینه Sign Up کلیک کنید. در ادامه باید نشانی ایمیل خود را وارد کنید. در ادامه به ساب ردیت ‌هایی که مورد علاقه‌تان هست بپیوندید. نگران نباشید در صورتی که مایل نباشید می‌توانید در آینده از آنها خارج شوید. در ادامه نام کاربری و رمز عبور خود را انتخاب کنید. در ادامه تیک گزینه I Am Not A Robot را فعال کنید.

آموزش شبکه اجتماعی reddit

حال شاید بپرسید چگونه در ردیت پست بگذاریم؟ برای این منظور به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. سپس روی گزینه Submit A New Link یا Submit A New Text Post کلیک کنید. در ادامه یک عنوان برای پست خود انتخاب کنید و سپس محتوای پست مورد نظر خود را وارد کنید. در ادامه باید یک Sub Reddit‌ را انتخاب کنید تا پست شما در آن منتشر شود. در انتها روی گزینه Submit کلیک کنید. به این ترتیب کار بار گذاری پست شما در ردیت به پایان می‌رسد.

آموزش برنامه reddit

آموزش برنامه شبکه اجتماعی Reddit

در این قسمت به آموزش برنامه Reddit می‌پردازیم. برای این منظور ابتدا لازم است تا برنامه Reddit را از گوگل پلی دانلود کنید. در ادامه آن را نصب کنید و وارد نرم‌افزار شوید. سپس یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. برای این منظور باید روی گزینه Get Started کلیک کنید. لازم است تا نشانی ایمیل، نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید. و در نهایت روی گزینه Create Account بزنید.

آموزش کار با ردیت

برای ایجاد پست در شبکه اجتماعی ردیت، کافیست روی گزینه Create Post بزنید. سپس باید نوع پست خود را انتخاب کنید. گزینه‌هایی نظیر لینک، تصویر، ویدیو، متن . نظرسنجی پیش روی شما است.

نحوه کار با reddit

در ادامه یک انجمن را انتخاب کنید. سپس یک عنوان برای پست خود در نظر بگیرید و محتوای خود را وارد کنید. سپس روی دکمه Post بزنید تا پست شما منتشر شود.

آموزش استفاده و کار با برنامه و سایت شبکه اجتماعی ردیت

کار با شبکه اجتماعی ردیت در مقایسه با سایت آن نسبتا راحت‌تر است. به راحتی می‌توانید روی عناوین و تصاویر بزنید تا محتوای مورد نظر را مشاهده نمایید. همچنین با کلیک روی گزینه‌های  Upvote / Downvote به یک پست رای مثبت یا منفی بدهید.

نظرات و پیشنهادات؟

آنچه مطالعه کردید، آموزش کامل ثبت نام و کار با شبکه اجتماعی Reddit بود. همان طور که ملاحظه کردید آموزش Reddit کار چندان دشواری نیست و به راحتی می‌توانید به فعالیت در سایت یا شبکه اجتماعی آن بپردازید. آیا تاکنون از سایت یا شبکه اجتمای ردیت استفاده کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا