آموزش

چگونه فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

چگونه فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

راه های افزایش فالوور واقعی :

افزایش فالوور اینستاگرام برای کسب و کار هایی که از طریق پیج اینستاگرام خود نیز کسب درآمد می کنند، به معنای افزایش مشتریان و به دنبال آن افزایش فروش می باشد. با توجه به رقابت بسیار شدیدی که میان کسب و کار های مختلف در اینستاگرام وجود دارد، استفاده از یک یا دو روش خاص برای افزایش فالوور های اینستاگرام کارساز نخواهد بود و لازم است دارندگان پیج های کاری از تمامی روش های افزایش فالوور در اینستاگرام به شکلی صحیح و کاملا اصولی استفاده نمایند تا تعداد فالوور های آن ها افزایش یابد.

استفاده از برخی روش های افزایش فالوور اینستاگرام نظیر خرید فالوور های غیر واقعی و فیک به هیچ وجه برای پیج های تجاری توصیه نمی شود زیرا باعث آسیب رسانی به پیج و در نهایت کاهش اعتبار آن می شود. فالوور های غیر واقعی به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن توسط الگوریتم های اینستاگرام شناسایی شده و اکانت آن ها حذف می شود. علاوه بر آن فالوور های غیر واقعی هیچ تعامل و ارتباطی با محتوای پیج اینستاگرام و به خصوص تبلیغات آن نداشته و باعث افزایش فروش و کسب درآمد نخواهند شد.

در ادامه  در فایل دی سعی می کنیم روش های زود بازده، بهینه و موثر افزایش فالوور اینستاگرام را ذکر کرده و در رابطه با آن ها توضیحاتی ارائه دهیم.

کامل کردن اطلاعات مربوط به پروفایل اینستاگرام
زمانی که افراد قصد دنبال کردن یک پیج اینستاگرامی را دارند ابتدا پروفایل آن را بررسی کرده و اطلاعات آن را مطالعه می کنند. در صورتی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام یک کسب و کار کامل، دقیق و مرتبط با مخاطب هدف باشد، توسط آن ها دنبال می شود. بنابراین در اولین گام پس از تبدیل پیج اینستاگرام به یک پیج تجاری باید اطلاعات پروفایل و هویتی را به صورت دقیق و کاملا اصولی تکمیل نمود.

برای این کار لازم است ابتدا یک تصویر بسیار باکیفیت و مرتبط با کسب و کار همچون لوگوی برند را به عنوان تصویر پروفایل کسب و کار طراحی و درج نمود. پس از آن باید اطلاعاتی در رابطه با کسب و کار خود، راه های ارتباطی و… را در بیو اینستاگرام قرار داد. برای پیج های تجاری این امکان وجود دارد که در بیو اینستاگرام آدرس وب سایت خود را نیز برای دنبال کنندگان قرار دهند.

اینجا بخوانید >> چگونه اکسپلور اینستاگرام را ریست کنیم

از مهم ترین و ضروری ترین انواع راه های ارتباطی برای استفاده در بیو اینستاگرام نیز می توان به شماره تلفن و آدرس ایمیل اشاره کرد. داشتن یک پروفایل قوی، کامل و بی نقص در افزایش فالوور اینستاگرام بسیار تاثیر گذار می باشد.

راه های افزایش فالوور واقعی
راه های افزایش فالوور واقعی

تولید محتوای بهینه و متناسب با نیاز کاربران
کسب و کار های مختلف باید توانایی تولید انواع محتوای متنی، تصویری و ویدیویی به صورت بهینه و متناسب با نیاز کاربران خود داشته باشند. تولید محتوا از طریق انتشار پست و استوری امکان پذیر است اما باید در انتخاب نوع محتوا و کیفیت آن بسیار دقت کرده تا بتوان توجه دنبال کنندگان را جلب نمود.

برای افرایش فالوور اینستاگرام بهتر است در زمان تولید محتوا از هشتگ ها نیز استفاده نمود زیرا باعث افزایش بازدید و به دنبال آن تعداد فالوور ها خواهد شد. منظور از تولید محتوای متناسب با نیاز کاربران این است که مخاطبان هدف و مرتبط با کسب و کار همواره نیاز به اطلاعات فنی و تخصصی از محصولات و خدمات پیج شما داشته و همچنین نیازمند محتوایی هستند که از طریق آن ها تعامل به راحتی امکان پذیر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا